مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 10:002020-10-24بين الملل

ترامپ باز هم وعده پایان کرونا داد و از بایدن خواست بزرگنمایی نکند


ترامپ نه فقط بار دیگر وعده پایان بحران کرونا را به آمریکایی ها داد بلکه از رقیب انتخاباتی خود خواست که این بحران را بزرگنمایی نکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا بار دیگر وعده پایان کرونا در این کشور را داد.

وی تا کنون نه فقط خطر شیوع این ویروس که چندی پیش خودش به آن مبتلا شد را دست کم گرفت بلکه بارها وعده داده است که کرونا به زودی به پایان برسد اما چنین چیزی رخ نداده است.

ترامپ در جمع هواداران خود در ایالت فلوریدا وعده داد که شیوع ویروس کرونا به زودی به پایان می رسد و جو بایدن رقیب دموکرات خود را متهم به بزرگنمایی بحران بهداشتی برای به وحشت انداختن آمریکایی و رای دادن آنها به نفع خودش متهم کرد.

شیوع ویروس کرونا که تا کنون جان بیش از 224 هزار نفر را در آمریکا گرفت،بیش از 8 میلیون نفر به آن مبتلا شدند و باعث شد میلیون ها آمریکایی نیز کار خود را از دست بدهند، تبدیل به مهمترین مساله در تبلیغات انتخاباتی آمریکا شد به طوری که ترامپ درباره شیوه مقابله با این بحران موضع دفاعی گرفته است.

جو بایدن نامزد دموکرات ها برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد که اگر به عنوان رییس جمهور انتخاب شود واکسن ویروس کرونا برای همه شهروندان این کشور رایگان خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ باز هم وعده پایان کرونا داد و از بایدن خواست بزرگنمایی نکند

ترامپ باز هم وعده پایان کرونا داد و از بایدن خواست بزرگنمایی نکند