مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 09:502020-10-24ورزشي

صعود سراسری کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد به قله «بردآتش» دنا+ تصاویر و فیلم


در پانزدهمین همایش سراسری قلم کوهنوردان باشگاههای استان کهگیلویه وبویراحمد به میزبانی هیئت کوهنوردی دنا به قله 4090متری برآتش دنا صعود کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت پانزدهمین همایش سراسری قلم، صعود کوهنوردان باشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی هیئت کوهنوردی شهرستان دنا به قله برد آتش انجام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، صعود به قله 4090 متری برد آتش با حضور 36 کوهنورد حرفه ای و دنانورد انجام شد.

خانم رضایی مسؤول هیئت کوهنوردی شهرستان دنا در گفت وگو با فارس گفت: در این صعود سراسری که از سراسر باشگاه های استان به خصوص باشگاه آسمان حضور داشتند تعداد 36 نفر از کوهنوردان با آمادگی جسمی بالا با رعایت پروتکل های بهداشتی موفق شدند قله 4090 متری برد آتش را فتح کنند.

رضایی گفت: در این صعود یکی از همنوردان بانو دچار ارتفاع زدگی شد که با اقدام به موقع توسط چند نفر از همنوردان و نیروهای هلال احمر و محیط زیست به پایین  انتقال داده شد  و در ادامه صعود کوهنوردان در نهایت سلامت به مقصد رسیدند.

رحیم زاده گفت: مسیر قله برد آتش به دلیل اینکه مسیر پایکوب مناسبی جهت صعود ندارد مقداری کار را بر همنوردان مشکل می کند ولی به دلیل آمادگی بسیار بالای همنوردان این مسیر طی شد و قله بردآتش فتح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود سراسری کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد به قله «بردآتش» دنا+ تصاویر و فیلم

صعود سراسری کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد به قله «بردآتش» دنا+ تصاویر و فیلم