مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 09:452020-10-24پزشكي

ابتلای مجدد به کرونا ممکن است


یک پزشک متخصص بیماری‌های عفونی در شیراز، با بیان اینکه هنوز هیچ داروی شیمیایی در جهان برای پیشگیری یا درمان بیماری کرونا کشف و تولید نشده است، چه رسد به داروی گیاهی، پرهیز از مصرف خودسرانه هرگونه دارو برای پیشگیری یا درمان این بیماری را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر زینب محرابی ضمن تاکید براینکه تولید واکسن برای پیشگیری از کرونا همچنان در مرحله آزمایشی قرار دارد، خاطرنشان کرد که تنها و تنها راه پیشگیری از ابتلا به کووید19، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، شامل استفاده از ماسک، شست و شوی مکرر دست‌ها، پرهیز از حضور در تجمعات و .

است.

این پزشک متخصص با ابراز تاسف از افزایش موارد ابتلا و مرگ ناشی از کووید19 در کشور، تصریح کرد: نمی‌توان به طور 100 درصد مدعی شد که کروناویروس در ایران جهش پیدا کرده است؛ اما باید با اطمینان تاکید داشت که هرچه سطح رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از سوی مردم کاهش پیدا کند، شاهد تداوم روند افزایشی تعداد بیماران و البته مرگ ناشی از این بیماری خواهیم بود.

گستردگی دامنه‌ی علائم بیماری پزشک متخصص بیماری‌های عفونی علوم پزشکی شیراز توضیح داد: اینکه علائم بیماری در یک فرد بیمار، در صورت انتقال آن به فرد دیگری، عینا در بیمار دوم مشاهده شود صحیح نیست؛ کووید 19 امکان دارد در بدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای مجدد به کرونا ممکن است

ابتلای مجدد به کرونا ممکن است