مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 09:002020-10-24اقتصادي

نیروگاه انرژی خورشیدی در امامزاده یحیی بن زید(ع) راه اندازی می شود


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس گفت: به منظور استفاده بهینه از انرژی پاک نیروگاه انرژی خورشیدی با اعتبار حدود 600 میلیون تومان در امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس راه اندازی می شود.

- صالح محبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر قطب فرهنگی بودن بقاع متبرکه و استفاده بهینه از انرژی پاک در راستا اجرای پروژه های مهم در امامزادگان شاخص نیروگاه خورشیدی با اعتبار حدود 600 میلیون تومان در امامزاده یحیی بن زید(ع) شهرستان فعال می شود.

وی با اشاره به اشتغالزایی و تولید در راستای منویات مقام معظم رهبری تصریح کرد: در این راستا پروژه پرورش ماهی با سرمایه گذاری 150 میلیون تومان در اراضی حاشیه این امامزاده راه اندازی می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گنبدکاووس از سند دار شدن موقوفات شهرستان خبر داد و بیان داشت: در راستای تعیین تکلیف موقوفات شهرستان با همکاری بنیاد مسکن، بنیاد علوی، اداره ثبت و اسناد و دیگر دستگاه های اجرایی سند دار شدن موقوفات شهرستان در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون سه وقف جدید در شهرستان به ثبت رسیده است خاطر نشان کرد: در شهرستان گنبدکاووس 700 موقوفه و 817 رقبه وجود دارد که از این تعداد 693  انتفاعی و 124 دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه انرژی خورشیدی در امامزاده یحیی بن زید(ع) راه اندازی می شود

نیروگاه انرژی خورشیدی در امامزاده یحیی بن زید(ع) راه اندازی می شود