مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 08:352020-10-24سياسي

پرداخت از جیب برای درمان باید به کمتر از 25 درصد برسد


مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت:پرداخت از جیب برای درمان یک شاخص جهانی است که این شاخص در ایران برابر با 55 درصد قبل از اجرای طرح تحول سلامت بود که در سال 95 به کمتر از 37 درصد کاهش یافته که این عدد باید به کمتر از 25 درصد برسد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت:پرداخت از جیب برای درمان یک شاخص جهانی است که این شاخص در ایران برابر با 55 درصد قبل از اجرای طرح تحول سلامت بود که در سال 95 به کمتر از 37 درصد کاهش یافته که این عدد باید به کمتر از 25 درصد برسد.

دکتر محمد جعفری صبح امروز سوم آبان ماه در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته گرامیداشت بیمه سلامت اظهار کرد: سوم آبان سال 73 قانون بیمه همگانی به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و بیمه خدمات درمانی تشکیل شد.

وی افزود: بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر در استان کرمان تحت پوشش بیمه سلامت هستند و در حال حاضر ارائه خدمات بیمه رایگان درمان بر اساس ارزیابی وسع مالی افراد است و ثروتمندان مشارکت بیشتری در پرداخت حق بیمه دارند.

جعفری با اشاره به اینکه ما در زمینه بررسی وضعیت مالی خانواده نقشی نداریم، بیان کرد: بانک اطلاعاتی ایرانیان در وزارت رفاه شکل گرفته و دهک بندی جامعه به انجام رسیده و براساس این اطلاعات مشخص میشود هر خانواده در کدام دهک قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت از جیب برای درمان باید به کمتر از 25 درصد برسد

پرداخت از جیب برای درمان باید به کمتر از 25 درصد برسد