مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 08:252020-10-24اقتصادي

شورای ملی زعفران مسؤولیت تنظیم خرید طلای سرخ را به درستی اجرا نمی کند


مجری طرح گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی گفت: شورای ملی زعفران مسؤولیت تنظیم خرید طلای سرخ را به درستی اجرا نمی کند و به همین دلیل قیمت خرید گل زعفران از کشاورزان به یک پنجم کاهش یافته است.

- حسین زینعلی مجری طرح گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، اعلام کرد: امسال شورای ملی زعفران مسؤولیت تنظیم خرید طلای سرخ را به عهده گرفته اما به درستی مسؤولیتش را اجرایی نمی کند و به همین دلیل با شروع فصل برداشت زعفران قیمت خرید این محصول از کشاورزان از کیلویی 250 هزار تومان به 50 هزار تومان کاهش یافته است.

وی عنوان کرد: امسال با همکاری نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس و شورای ملی زعفران قرار شده است مسؤولیت خرید گل زعفران از کشاورزان به عهده این شورا باشد.

زینعلی افزود: نحوه کار به این شکل است که شورای ملی زعفران باید خریداران گل زعفران را به بانک هایی که برای دریافت تسهیلات معرفی کند.

این تسهیلات به خریداران گل زعفران داده می شود تا محصول کشاورزان را خریداری کنند.

مجری طرح گیاهان دارویی در پاسخ به اینکه  چرا درباره این سهل انگاری شورای ملی زعفران اعتراض مستقیم نمی کنید، گفت: ما تلاش می کنیم این موضوع رسانه ای شود و تذکر مستقیم به آنها خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای ملی زعفران مسؤولیت تنظیم خرید طلای سرخ را به درستی اجرا نمی کند

شورای ملی زعفران مسؤولیت تنظیم خرید طلای سرخ را به درستی اجرا نمی کند