مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 08:202020-10-24اجتماعي

سخت گیری بیشتر و جریمه برای عدم استفاده از ماسک در تهران


رییس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه دنبال تعطیل کردن شهر نیستیم، از سخت گیری های بیشتری برای جریمه و تذکر به افراد فاقد ماسک در فضاهای عمومی، - رییس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه دنبال تعطیل کردن شهر نیستیم، از سخت گیری های بیشتری برای جریمه و تذکر به افراد فاقد ماسک در فضاهای عمومی، معابر و داخل خودروها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه همایش امنیت، ایمنی و سلامت که با حضور دستگاه های مختلف در مقر مرکز فاتب برگزار شد، درباره اقدامات پلیس برای برخورد با افراد فاقد ماسک و ناقضان پروتکل های بهداشتی کرونا، گفت: حدود 10 روز از ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا به ناجا گذشت و ما در این مدت تلاش کردیم تا با اقدامات ایجابی و ارشادی شهروندان را به رعایت پروتکل ها دعوت کرده و از انجام اقدامات سلبی پرهیز کنیم، در همین راستا نیز به بیش از 115 هزار نفر که پروتکل های مربوط به کرونا را رعایت نکرده بودند، از سوی ماموران ما تذکر داده شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: همچنین به حدود 500 واحد صنفی که مقررات مربوطه را رعایت نکرده بودند، در گشت های پلیس، تذکرات لازم داده شد.

وی با بیان اینکه خوشخبتانه عمده مردم همکاری خوبی با پلیس داشته و بعد از تذکر رعایت می کنند، گفت: این روند همچنان ادامه خواهد داشت و در اجرای این بخشنامه تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخت گیری بیشتر و جریمه برای عدم استفاده از ماسک در تهران

سخت گیری بیشتر و جریمه برای عدم استفاده از ماسک در تهران