مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 08:102020-10-24اقتصادي

ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهر جدید هشتگرد به 100 هزار نفر می رسد


معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری آبفای البرز گفت: با مبادله تفاهم نامه ای بین شرکت عمران شهرجدید هشتگرد و شرکت آبفای البرز، 51 میلیارد تومان در بخش زیرساخت های آب و فاضلاب مسکن مهر این شهر هزینه می شود.

- ایسنا/البرز معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری آبفای البرز گفت: با مبادله تفاهم نامه ای بین شرکت عمران شهرجدید هشتگرد و شرکت آبفای البرز، 51 میلیارد تومان در بخش زیرساخت های آب و فاضلاب مسکن مهر این شهر هزینه می شود.

علیرضامناسکی با اعلام این خبر اظهار کرد: به دنبال مبادله تفاهم نامه بین هر دو شرکت، مبلغ 51 میلیارد تومان از محل واگذاری فروش زمین در این شهر در بخش های تامین و توزیع آب شرب و توسعه تصفیه خانه فاضلاب هزینه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه این تفاهم نامه براساس بند ب تبصره 8 قانون بودجه سال 99 تنظیم شده است افزود: 20 درصد این مبلغ به صورت نقد و80 درصد در قالب واگذاری زمین هایی با کاربری تجاری-مسکونی به شرکت آبفا پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: با اختصاص این مبلغ، شرکت آبفا باقیمانده استریم دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرجدید هشتگرد و همچنین اجرای 12 کیلومتر خطوط اصلی آب و فاضلاب و احداث یک مخزن 5000 متر مکعبی در زون شماره 4 این شهر را اجرا خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهر جدید هشتگرد به 100 هزار نفر می رسد

ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب شهر جدید هشتگرد به 100 هزار نفر می رسد