مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 07:252020-10-24اقتصادي

چند روستای استان کرمان گاز دارند؟


مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با بیان اینکه 75 درصد استان کرمان گازرسانی شده است اظهار کرد: در حال حاضر 1337 روستای استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان با بیان اینکه 75 درصد استان کرمان گازرسانی شده است اظهار کرد: در حال حاضر 1337 روستای استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

منوچهر فلاح در جمع خبرنگاران ضمن اعلام این خبر گفت: در 6 ماهه نخست سالجاری قریب به 900 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز طبیعی در استان اجرا شده که با این مقدار از عملیات صورت گرفته، مجموع کل شبکه و خط انتقال اجرا شده در استان از مرز 19 هزار کیلومتر فراتر رفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان تصریح کرد: در شش ماهه نخست سالجاری تعداد 14 هزار اشتراک جدید در استان پذیرش شده و تعداد کل مشترکین استان به 673 هزار مشترک رسیده است.

وی با اشاره به تلاش و برنامه ریزی های صورت گرفته در امر توسعه گازرسانی افزود: از ابتدای شروع فعالیت شرکت گاز استان کرمان تاکنون بیش از 435 هزار انشعاب در کل استان کرمان نصب شده که از این تعداد 10 هزار انشعاب مربوط به انشعاب نصب شده در شش ماهه نخست سال جاری بوده است.

فلاح با بیان اینکه 75 درصد استان کرمان گازرسانی شده است، افزود: در شش ماهه نخست سال جاری، تعداد 5 شهر و 146 روستا و 7 محور صنعتی به همراه کارخانه مس در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند روستای استان کرمان گاز دارند؟

چند روستای استان کرمان گاز دارند؟