مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 07:252020-10-24سياسي

آغاز ثبت نام مدرسان حق التدریسی دانشگاه های یزد برای اینترنت رایگان


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از فراهم شدن امکان ثبت نام مدرسان حق التدریسی دانشگاه ها برای دریافت بسته هدیه اینترنت رایگان و تمدید مهلت ثبت نام اساتید دانشگاه تا دهم آبان ماه خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد از فراهم شدن امکان ثبت نام مدرسان حق التدریسی دانشگاه ها برای دریافت بسته هدیه اینترنت رایگان و تمدید مهلت ثبت نام اساتید دانشگاه تا دهم آبان ماه خبر داد.

محمدرضا پاکدل ضمن اعلام این خبر گفت: با درخواست جامعه دانشگاهی و اقدام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدرسین حق التدریسی دانشگاه ها که در لیست اعلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری باشند نیز می توانند برای دریافت بسته اینترنت رایگان 120 گیگا بایتی تا دهم آبان ماه به سامانه ICTGifts.

ir مراجعه کنند.

وی با اشاره به تمدید مهلت ثبت نام اینترنت رایگان اساتید دانشگاه ها تا دهم آبان ماه، گفت: اساتیدی که تا کنون اقدام نکرده اند، برای دریافت بسته اینترنت رایگان می توانند به سامانه ICTGifts.

ir مراجعه کنند و پس از ثبت نام خود در زمان مقرر از دریافت بسته اینترنت رایگان برای آموزش مجازی بهره مند شوند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اظهار کرد: مدرسین برای ثبت نام در سامانه بایستی، کد ملی و شماره تلفن همراهی که به نام مدرس است را در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام مدرسان حق التدریسی دانشگاه های یزد برای اینترنت رایگان

آغاز ثبت نام مدرسان حق التدریسی دانشگاه های یزد برای اینترنت رایگان