مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 07:252020-10-24اقتصادي

استقبال دانشجویان و زنان خانه دار از طرح ملی توسعه مشاغل خانگی


پیشران میناکاری طرح توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی گفت: زنان خانه دار و دانشجویان از طرح توسعه مشاغل خانگی استقبال کردند.

- ایسنا/مرکزی پیشران میناکاری طرح توسعه مشاغل خانگی در استان مرکزی گفت: زنان خانه دار و دانشجویان از طرح توسعه مشاغل خانگی استقبال کردند.

زهره نیکی ملکی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ارائه آموزش هایی در حوزه فیروزه کوبی، مس و قلم زنی در راستای اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی به کسانی که ثبت نام کرده اند، افزود: اکثر آموزش ها و علاقمندی ها به حوزه قلم زنی و میناست و در واقع عمده آموزش ها در این حوزه ها ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون متقاضیانی از قشر دانشجو و زنان خانه دار در راستای این طرح آموزش های خود را دریافت کرده اند، گفت: در حال حاضر اکثر هنرجویانی که به این عرصه ورود کرده اند، سفارشات دریافتی را انجام می دهند که در قبال آن هزینه دریافت می کنند و هنوز به صورت مستقل وارد بازار کار نشده اند و ﺗﺤﺖ ﻧﻆﺎﺭﺕ ﭘﻴﺸﺮاﻧﺎﻥ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ ﻣﻲ کنند، ﻟﺬا ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺭاﻩ اﻧﺪاﺯﻱ ﻓﺮﻭﺷﮕﺎه های اﻳﻨﺘﺮﻧﺘﻲ ﺑﺎ ﺣﻤﺎﻳﺖ ﻣﻌﺎﻭﻧﺖ ﺯﻧﺎﻥ و ﺧﺎﻧﻮاﺩﻩ ﺭﻳﺎﺳﺖ ﺟﻤﻬﻮﺭﻱ و ﻭﺯاﺭﺕ ﺗﻌﺎﻭﻥ ﻛﺎﺭ و ﺭﻓﺎﻩ اﺟﺘﻤﺎﻋﻲ و ﺟﻬﺎﺩﺩاﻧﺸﮕﺎﻫﻲ اﻣﻴﺪﻭاﺭﻳﻢ ﺩﺭ ﻋﺮﺻﻪ ﻣﻠﻲ ﺑﺘﻮاﻧﻴﻢ ﻓﻌﺎﻟﻴﺖ اﻗﺘﺼ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال دانشجویان و زنان خانه دار از طرح ملی توسعه مشاغل خانگی

استقبال دانشجویان و زنان خانه دار از طرح ملی توسعه مشاغل خانگی