مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 07:202020-10-24پزشكي

پانزدهمین همایش ملّی علوم و مهندسی آبخیزداری ایران برگزار می شود


پانزدهمین همایش ملّی علوم و مهندسی آبخیزداری ایران در روزهای ششم و هفتم آبان ماه سال جاری با همکاری انجمن آبخیزداری ایران و به صورت نیمه حضوری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار می شود.

- پانزدهمین همایش ملّی علوم و مهندسی آبخیزداری ایران در روزهای ششم و هفتم آبان ماه سال جاری با همکاری انجمن آبخیزداری ایران و به صورت نیمه حضوری در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر کاویان، رییس دانشکده منابع طبیعی و دبیر پانزدهمین همایش ملّی علوم و مهندسی آبخیزداری ایران، در این خصوص اظهار کرد: با توجه به شرایط حاکم بر کشور و جهان به علت شیوع ویروس کرونا و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و همچنین تضمین سلامت شرکت کنندگان در همایش، کلیه فرایندهای همایش همچون فراخوان ها، ثبت نام، ارسال مقالات، ویرایش مقالات، پرداخت هزینه ها، کتابچه مقالات، گواهی پذیرش و گواهی شرکت در همایش به صورت مجازی و برخط صورت خواهد گرفت.

وی همچنین با اشاره به موضوع اصلی همایش با عنوان “آبخیزداری و امنیت ملی”، محورهای این همایش را مدیریت پایدار منابع آب و خاک و امنیت ملّی، سیلاب، مدیریت آبخیزها و امنیت ملّی، آینده پژوهی و آبخیزداری، آبخیزداری و پدافند غیرعامل، مدیریت جامع و توسعه پایدار آبخیزها، خش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پانزدهمین همایش ملّی علوم و مهندسی آبخیزداری ایران برگزار می شود

پانزدهمین همایش ملّی علوم و مهندسی آبخیزداری ایران برگزار می شود