مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 07:102020-10-24سياسي

فاز اول سامانه سینا به زودی در یزد عملیاتی می شود


رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با بیان این که تست برخی فرایندها در سامانه یکپارچه نظام مهندسی «سینا» با موفقیت انجام شده است، گفت: - ایسنا/یزد رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با بیان این که تست برخی فرایندها در سامانه یکپارچه نظام مهندسی سینا با موفقیت انجام شده است، گفت: فاز اول این سامانه به زودی رونمایی خواهد شد.

علی اصغر زحمتکش با بیان این که برنامه ریزی برای ایجاد سامانه سینا از اوایل دوره هشتم هیات مدیره انجام شده است، اظهار کرد: این سامانه تمامی فرایندهای سازمان را به صورت متمرکز در اختیار اعضا و مراجعه کنندگان قرار می دهد.

وی با بیان این که تمامی فرایندهای سازمان بررسی و بهینه سازی شده است، تاکید کرد: بالغ بر دو ماه است که این سامانه توسط شرکت مشاور وارد فاز عملیاتی شده و تا کنون سه فرایند ثبت نام، تمدید و ارتقا پروانه اشتغال بر این بستر پیاده سازی شده است.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با اشاره به این که سامانه سینا با توجه به حجم بالای فرایندها به صورت فاز به فاز رونمایی و عملیاتی می شود، تصریح کرد: با انتقال اطلاعات و داده های موجود به این سامانه فرایندهای گفته شده به صورت پایلوت روی سامانه فعال می شود که نهایتا تا هفته آینده به عنوان فاز اول سامانه سینا رونمایی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز اول سامانه سینا به زودی در یزد عملیاتی می شود

فاز اول سامانه سینا به زودی در یزد عملیاتی می شود