مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 07:002020-10-24پزشكي

10 واحد غذایی برتر استان یزد تجلیل شدند


10 واحد غذایی برتر سال 98 استان یزد در مراسمی با حضور معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یزد، تندیس و لوح زرین سازمان غذا و دارو را دریافت کردند.

- ایسنا/یزد 10 واحد غذایی برتر سال 98 استان یزد در مراسمی با حضور معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یزد، تندیس و لوح زرین سازمان غذا و دارو را دریافت کردند.

دکتر محمدحسین مصدق معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یزد در این باره افزود: هم چنین شش واحد تولیدی قابل تقدیر و 11 مسئول فنی برتر معرفی شدند.

وی افزود: ارتقا امتیازهای prps که نمره A را کسب کرده اند، کسب نمره قابل قبول در شاخص های عدم انطباق، عرضه موادغذایی با کیفیت در بازارهای داخل و خارج کشور از موارد انتخاب واحد تولیدی برتر در سال 98 در استان یزد است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به شیوع کرونا و نقش غذا و سبک زندگی در ابتلا به این بیماری، گفت: براساس بررسی های انجام شده افرادی قربانی کرونا می شوند که از سبک زندگی غلط رنج می برند.

مصدق خاطرنشان کرد: در 60 درصد مرگ و میرهای ناشی از کرونا یکی از ریز فاکتورهای بیماری های غیرواگیر از قبیل فشار خون یا دیابت را داشته اند که این موضوع اهمیت غذا و سبک زندگی سالم را دو چندان می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 واحد غذایی برتر استان یزد تجلیل شدند

10 واحد غذایی برتر استان یزد تجلیل شدند