مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 06:452020-10-24پزشكي

هر داروی تبلیغ شده در فضای مجازی، بلافاصله از چرخه داروخانه ها خارج می شود


رییس انجمن تکنسین های دارویی آذربایجان شرقی با بیان اینکه هر داروی تبلیغ شده در فضای مجازی، بلافاصله از چرخه‎ی داروخانه ها خارج می‎شود، گفت: - ایسنا/آذربایجان شرقی رییس انجمن تکنسین های دارویی آذربایجان شرقی با بیان اینکه هر داروی تبلیغ شده در فضای مجازی، بلافاصله از چرخه‎ی داروخانه ها خارج می‎شود، گفت: نقش شایعه ها و مطالب نه چندان علمی منتشر شده در فضای مجازی در روند دارو و درمان کرونا تاثیر دارد.

حسین یوسفی علوی در گفت وگو با ایسنا با بیان این مطلب اظهار کرد: برخی تبلیغ ها در فضای مجازی و راهکارهایی که برای مقابله با کرونا در این فضا ارائه می‎دهند به کمبودهای دارویی که از قبل هم بود، دامن زده و سبب کمبود بیشتر می‎شوند.

وی افزود: به عنوان مثال اگر این هفته مطالبی در خصوص تاثیر یک آمپول یا مکمل منتشر شد، از همان هفته یک سری افراد سودجود و عده‎ای دیگر که این مطلب را خوانده اند، برای خرید آن دارو به داروخانه‎ها مراجعه می کند، همین رفتارها باعث شده تا برخی آمپول ها که قبلا خریداری نداشت و ویتامین‎هایی مانند ویتامین سی و سایر مکمل ها هم کمیاب شوند.

وی ادامه داد: برخی داروها مانند رمدسیویر و اکتمرای مورد استفاده در درمان بیماران مبتلا به آرتروروماتویید در مورد بیماران کرونایی که در بخش آی سی یو بستری می شوند هم استفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر داروی تبلیغ شده در فضای مجازی، بلافاصله از چرخه داروخانه ها خارج می شود

هر داروی تبلیغ شده در فضای مجازی، بلافاصله از چرخه داروخانه ها خارج می شود