مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 06:402020-10-24ورزشي

دعوت دو نفر از کبدی کاران استان همدان به اردوی تیم ملی کبدی ساحلی


رییس هیئت کبدی استان همدان با اشاره به دعوت دو نفر از کبدی کاران استان همدان به اردوی تیم ملی کبدی ساحلی اعلام کرد: نخستین اردوی تیم ملی کبدی ساحلی ایران به شکل تمرین انفرادی به مدت 10 روز با دعوت از دو بازیکن کبدی استان آغاز شد.

- ایسنا/همدان رییس هیئت کبدی استان همدان با اشاره به دعوت دو نفر از کبدی کاران استان همدان به اردوی تیم ملی کبدی ساحلی اعلام کرد: نخستین اردوی تیم ملی کبدی ساحلی ایران به شکل تمرین انفرادی به مدت 10 روز با دعوت از دو بازیکن کبدی استان آغاز شد.

سیدمصطفی موسوی ادامه داد: با نظر سرمربی تیم ملی کبدی ساحلی آقایان و شورای فنی فدراسیون، 39 بازیکن از سراسر کشور به این اردو دعوت شدند که حمید میرزایی و میلاد جباری از استان همدان به نخستین اردوی تیم ملی دعوت شدند.

وی افزود: نخستین اردوی تیم ملی با توجه به شیوع کروناویروس و به منظور بررسی آمادگی بازیکنان به صورت انفرادی برگزار می شود و در صورت آماده نبودن بازیکنان امکان خط خوردن نام آنها از لیست دعوت شدگان به اردوی تیم ملی وجود دارد.

موسوی با اشاره به ضرورت حفظ سلامت و آمادگی ورزشکاران در شرایط کنونی بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا از ستاد مقابله با کرونا در استان همدان و شهرستان کبودراهنگ تقاضا داریم تا شرایط لازم برای تمرین بازیکنان دعوت شده در مکان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت دو نفر از کبدی کاران استان همدان به اردوی تیم ملی کبدی ساحلی

دعوت دو نفر از کبدی کاران استان همدان به اردوی تیم ملی کبدی ساحلی