مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 06:352020-10-24سياسي

در سفرهای نظارتی قالیباف چه می گذرد؟


نظارت های میدانی پارلمان تا کنون با سفر رییس مجلس به دو استان خوزستان و سیستان و بلوچستان چهره جدی به خود گرفته؛ سفرهایی که از به اعتقاد نمایندگان مجلس از دید و بازدید صرف فراتر رفته و برای هر مشکلی راهکار دارد.

- گروه پارلمانی خبرگزاری فارس: مجلس یازدهم برای تقویت بعد نظارتی پارلمان ابتکار عملی به نام نظارت میدانی مجلس را در نظر گرفته و علاوه بر بازدیدهای گروهی نمایندگان، شخص رییس مجلس هم سفرهای خود را به استان های مختلف آغاز کرده؛ سفرهایی که گرچه مخالفان از آن به سفر انتخاباتی تعبیر کردند اما فارغ از حواشی موجب شد تا مجلس بالاخره از پایتخت جدا شده و تا عمق نقاط توسعه نیافته و شهرها و روستاهای محروم برود.

 آنچه هدف از این بازدیدهای نظارتی بوده، کسب داده ها و اطلاعات دقیق از سوی تصمیم سازان مجلس شورای اسلامی در جهت حل مشکلات کشور و رسیدگی به مطالبات مردم و قانون گذاری و نظارت صحیح بوده است و حل مشکلات مردم با اجرایی سازی و نظارت بر اجرای قوانین در این سفرها دنبال می شود.

از آنجا که مجلس شورای اسلامی ریل گذار اجرا است و در کنار ریل گذاری، مجلس موظف است بر اجرایی سازی و اجرای قانون، نظارت کند تا از میزان اجرا شدن قوانین، اثرات آن بر کشور، موانع اجرای قوانین و نقاط قوت و ضعف آنها مطلع شود تا ریل، سرعت و نحوه حرکت را در صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سفرهای نظارتی قالیباف چه می گذرد؟

در سفرهای نظارتی قالیباف چه می گذرد؟