مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 06:352020-10-24اقتصادي

برداشت 50 درصدی میگو از مزارع بوشهر


مدیرکل شیلات استان بوشهر با اشاره به ذخیره سازی 1.

7 میلیارد قطعه بچه میگو در استخرهای پرورشی گفت: تاکنون از 5 هزار 600 هکتار اراضی پرورش میگوی استان محصول 50 درصد استخرهای پرورشی برداشت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی بازدار صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه پرورش میگو در اراضی ساحلی و لم یزرع یکی از ظرفیت های مهم استان بوشهر است، اظهار داشت: این استان در تولید میگوی پرورشی از جایگاه مهمی در کشور برخوردار است، به گونه ای که 60 درصد این محصول در استان بوشهر تولید می شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر، تولید میگوی پرورشی در کشور را سالانه افزون بر 46هزار تن دانست و بیان کرد: بیشتر این محصول در استان های جنوبی تولید می شود که  استان بوشهر رتبه نخست در تولید و صادرات میگوی پرورشی دارد.

وی از پیشتازی این استان در تولید میگوی پرورشی در کشور خبر داد و بیان کرد: امسال پنج هزار و 600 هکتار از اراضی در شهرها و روستاهای ساحلی استان بوشهر برای پرورش میگو اختصاص یافته که ذخیره سازی بچه میگو در استخرهای پرورشی انجام شده است.

بازدار با بیان اینکه 1.

7میلیارد قطعه بچه میگو در دو هزار و 750 استخر پرورشی استان بوشهر ذخیره سازی شده است افزود: از آغاز فصل برداشت این محصول از اواخر شهریورماه تاکنون 50 درصد َآن از استخرهای پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت 50 درصدی میگو از مزارع بوشهر

برداشت 50 درصدی میگو از مزارع بوشهر