مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 06:352020-10-24اقتصادي

آغاز فعالیت 2400 مرکز مثبت زندگی تا پایان آبان ماه


معاون پشتیبانی و توسعه منابع سازمان بهزیستی کشور از آغاز فعالیت 2400 مرکز مثبت زندگی تا پایان آبان ماه در سراسر کشور خبر داد و گفت: راه اندازی این مراکز موجب افزایش سرعت خدمت رسانی سازمان بهزیستی به مددجویان می شود.

- معاون پشتیبانی و توسعه منابع سازمان بهزیستی کشور از آغاز فعالیت 2400 مرکز مثبت زندگی تا پایان آبان ماه در سراسر کشور خبر داد و گفت: راه اندازی این مراکز موجب افزایش سرعت خدمت رسانی سازمان بهزیستی به مددجویان می شود.

محمد عباسی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مراکز ارائه دهنده خدمات سازمان بهزیستی بیان کرد: طبق بند 4 ماده 26 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، سازمان بهزیستی می تواند برای مجتمع ها و مراکز خدمات بهزیستی مجوز صادر کند.

اکنون این سازمان بیشتر فعالیت خود را از طریق واگذاری به بخش های غیردولتی پیش می برد، لذا با استناد به بند قانونی مذکور، برای دستیابی به شاخص های سلامت اجتماعی، حقوق شهروندی و عدالت توزیع خدمات شهروندی، طراحی مراکز مثبت زندگی (مراکز ارائه دهنده خدمات بهزیستی) را در دستور کار قرار داده ایم.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: در حال حاضر افرادی که با بهزیستی سر و کار دارند و نیازمند دریافت خدمت از بهزیستی هستند باید به ادارات بهزیستی شهرستان ها یا مراکز ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت 2400 مرکز مثبت زندگی تا پایان آبان ماه

آغاز فعالیت 2400 مرکز مثبت زندگی تا پایان آبان ماه