مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 06:302020-10-24بين الملل

رسانه های صهیونیستی: قطر، کشور بعدی است که با اسراییل صلح می کند


شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد، پیش بینی می شود کشور عربی بعدی که با تل آویو توافق صلح امضا خواهد کرد، احتمالا قطر باشد.

- شبکه "13" تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد، پیش بینی می شود کشور عربی بعدی که با تل آویو توافق صلح امضا خواهد کرد، احتمالا قطر باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، شبکه 13 رژیم صهیونیستی، گزارش داد، به دنبال اظهارات اخیر دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا در خصوص پنج کشور عربی که با رژیم صهیونیستی سازش خواهند کرد، به ویژه پس از اعلام عادی سازی روابط سودان با رژیم صهیونیستی سوالات زیادی درباره این کشورها و همچنین هویت کشور سازشگر بعدی، به وجود آمده است.

این شبکه عبری زبان همچنین مدعی شد: با توجه به تلاش های آمریکا برای ترغیب کشورهای عربی دیگر برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، احتمال می رود پس از سودان، قطر کشور بعدی باشد که قصد امضای توافق عادی سازی روابط با دولت اسراییل را دارد.

این شبکه همچنین گزارش داد، اگر توافق صلح رژیم صهیونیستی با قطر مانند امارات و بحرین امضا شود ، این امر دستاوردی واقعی است، زیرا دوحه حامی جنبش حماس و اخوان المسلمین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های صهیونیستی: قطر، کشور بعدی است که با اسراییل صلح می کند

رسانه های صهیونیستی: قطر، کشور بعدی است که با اسراییل صلح می کند