مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 06:302020-10-24سياسي

فراخوان دانش بنیان ها برای ساخت گجت های غیرتهاجمی با هدف اندازه گیری گلوکز


فراخوانی برای حل نیاز تحقیقاتی در زمینه طراحی و ساخت گجت غیرتهاجمی اندازه گیری گلوکز با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی منتشر شد.

  - فراخوانی برای حل نیاز تحقیقاتی در زمینه طراحی و ساخت گجت غیرتهاجمی اندازه گیری گلوکز با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی منتشر شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، با اعلام فراخوانی از سوی یکی از شرکت های دانش بنیان و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در زمینه ساخت گجت های غیر تهاجمی برای اندازه گیری گلوکز گروه های پژوهشی و فناور توانمند برای ارائه راه حل های فناورانه خود می توانند تا 20 آبان ماه جاری پروپوزال خود را از طریق سایت صندوق نوآوری ثبت کنند.

هدف اصلی از انجام این پروژه تحقیقاتی بین رشته ای، طراحی و ساخت دستگاهی کم هزینه، دقیق و مورد اعتماد برای اندازه گیری غیر تهاجمی و پیوسته قند خون است که در فاز نخست این پروژه تحقیقاتی، الگوریتم یادگیری و شناسایی مدل برای داده های قند خون با خطای حداکثر 10 درصد باید ارائه شود.

سپس سیگنال های دریافتی با روش های پیشرفته حذف نویز بهبود یابند و بهترین مدل بین داده ها و سیگنال ها شناسایی شود و مدل هوشی برای پیش بینی مدل برخط قند خون تدوین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان دانش بنیان ها برای ساخت گجت های غیرتهاجمی با هدف اندازه گیری گلوکز

فراخوان دانش بنیان ها برای ساخت گجت های غیرتهاجمی با هدف اندازه گیری گلوکز