مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 06:252020-10-24سياسي

برگزاری پویش یک روز زندگی با امام زمان(عج) در مازندران


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری چله حدیث شریف کساء و پویش یک روز زندگی با امام زمان(عج) از روز نهم ربیع الاول در استان خبر داد.

- ایسنا/مازندران مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری چله حدیث شریف کساء و پویش یک روز زندگی با امام زمان(عج) از روز نهم ربیع الاول در استان خبر داد.

ناصر شکریان امیری با تسلیت فرا رسیدن شهادت امام حسن عسکری(ع) و با اشاره به فرا رسیدن نهم ربیع الاول آغاز زعامت و امامت حضرت ولی عصر(عج) ، اظهارکرد: نهم ربیع الاول آغاز امامت و زعامت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) عید بیعت با حضرت ولی عصر(عج) است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه های مختلف اداره کل تبلیغات اسلامی استان و برگزاری پویش یک روز زندگی با امام زمان (عج) در روز نهم ربیع الاول، افزود: چله حدیث شریف کساء از روز آغاز امامت حضرت مهدی موعود (عج) به مدت چهل روز به نیت تعجیل در فرج و رفع ویروس منحوس( کووید19) از جوامع بشری در تمامی شهرهای استان برگزار می شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به نیاز امروز جامعه بشری به ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) اشاره و تصریح کرد: نهم ربیع الاول و آغاز زعامت و امامت حضرت ولی عصر(عج) درس بزرگ شیعه برای شناخت عمیق و معرفت بیشتر به ساحت مقدس و نورانی حضرت مهدی موعود(عج) اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پویش یک روز زندگی با امام زمان(عج) در مازندران

برگزاری پویش یک روز زندگی با امام زمان(عج) در مازندران