مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 06:252020-10-24اقتصادي

رشد 20 درصدی تولید پنبه در یک سال اخیر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، ابراهیم هزار جریبی افزود: امسال سطح زیرکشت پنبه به 98 هزار و 800 هکتار رسیده که این رقم نسبت به سال گذشته رشد 10 درصدی داشته است همچنین با توجه به اینکه پایین ترین سطح .

- مجری طرح پنبه وزارت جهاد کشاورزی گفت: با افزایش عملکرد در واحد سطح زیر کشت پنبه، تولید این محصول در یک سال اخیر افزایش 20 درصدی داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، ابراهیم هزار جریبی افزود: امسال سطح زیرکشت پنبه به 98 هزار و 800 هکتار رسیده که این رقم نسبت به سال گذشته رشد 10 درصدی داشته است همچنین با توجه به اینکه پایین ترین سطح کشت پنبه در کشور 70 هزار هکتار بوده در حال حاضر نسبت به این میزان نیز سطح زیر کشت 30 هزار هکتار بهبود داشته است.

وی ادامه داد: امسال، هم سطح زیر کشت افزایش پیدا کرده و هم کیفیت مزارع نسبت به سال گذشته مناسب تر است به طوری که میزان عملکرد به 2 هزار و 700 کیلو در هکتار رسیده است که این میزان نسبت به سال گذشته افزایش 200 کیلویی را نشان می دهد.

مجری طرح پنبه وزارت جهاد کشاورزی گفت: پیش بینی می شود که امسال 270 هزار تن وش از مزارع پنبه تهیه کنیم که این محصول در کارخانجات پنبه پاک کنی تصفیه می شود و الیاف آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 20 درصدی تولید پنبه در یک سال اخیر

رشد 20 درصدی تولید پنبه در یک سال اخیر