مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 06:152020-10-24اقتصادي

اهدای بیش از 4500 اصله نهال به شهروندان بندرعباسی


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 4500 اصله نهال به شهروندان بندرعباسی اهدا و یا به درخواست آنان در محل سکونت شان کاشته شده است.

- ایسنا/هرمزگان رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 4500 اصله نهال به شهروندان بندرعباسی اهدا و یا به درخواست آنان در محل سکونت شان کاشته شده است.

مصطفی خادم در گفت و گو با ایسنا، افزود: در راستای اجرای طرح شهروند شهر سبز نیز بیش از هزار شاخه گل فصلی بصورت رایگان بین شهروندان توزیع شده است.

وی اضافه کرد: نخل زینتی، چریش، گاروم زنگی، لیمو، گل ابریشم، جم ، بنجامین، گل کاغذی و توت از مهمترین نهال های کاشته شده و اهدایی به شهروندان بوده است.

رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس، هدف از اجرای این طرح را توسعه فضای سبز شهری، زیبا سازی نما و منظر شهری ، ترغیب مردم به نگهداری از گل ها و گیاهان و همچنین مقابله با آلودگی هوا عنوان کرد.

مصطفی خادم اظهار داشت: طرح شهروند شهر سبز و اهداء نهال رایگان به شهروندان از ابتدای سال جاری آغاز شده است و بدلیل استقبال خوب شهروندان ادامه می یابد.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند برای دریافت فرم درخواست نهال به این سازمان و دریافت اصله نهال به نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای بیش از 4500 اصله نهال به شهروندان بندرعباسی

اهدای بیش از 4500 اصله نهال به شهروندان بندرعباسی