مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 06:102020-10-24اقتصادي

گازوییل تا سال 1401 گران نمی شود


حسن نیا با رد شایعه افزایش قیمت گازوییل تا پایان سال گفت: نه امسال و نه سال آینده به هیچ عنوان قیمت گازوییل تغییر نخواهد کرد.

- جی پلاس ، عبدالهاشم حسن نیا درباره نحوه تخصیص سوخت به ناوگان حمل و نقل جاده ای اظهار کرد: خودرو های سنگینی که در سراسر کشور در طول ماه پیمایش مفید به صورت حمل بار داشته باشند، طبق توافق سازمان راهداری و وزارت نفت بر اساس سهمیه، به آن ها سوخت ارائه می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت، او افزود: در خصوص برخی از خودرو های سنگین که بیشتر کار می کنند با شرکت نفت به این توافق رسیده ایم تا این خودرو ها بر اساس پیمایش بیشتر، میزان سوخت بیشتر از سهمیه به آن ها داده شود.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای یادآور شد: مثلاً اگر ناوگانی ماهانه 15 هزار لیتر سوخت مصرف می کند، در یک ماه کارکرد بیشتری داشت و نیاز به 18 هزار لیتر سوخت داشت، بر اساس توافق مذکور، این میزان مصرف بیشتر سوخت که بر اساس پیمایش بیشتر و حمل بار بوده، ماه آینده به حساب کارت سوخت راننده ناوگان واریز می شود تا کسری آن ها جبران شود.

حسن نیا، ملاک صحت ادعای پیمایش مفید ناوگان را بارنامه عنوان و اظهار کرد: مسیر ذکر شده در بارنامه از مبدأ به مقصد که در سامانه سازمان راهداری ثبت می شود، ملاک پیمایش ناوگان برای تخصیص سوخت خواهد بود بنابراین رانندگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گازوییل تا سال 1401 گران نمی شود

گازوییل تا سال 1401 گران نمی شود