مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 06:102020-10-24بين الملل

ادعای ترامپ در مورد عادی سازی روابط عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی


رییس جمهور ایالات متحده در اظهاراتی برقراری روابط دیپلماتیک میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی را در آینده ای نزدیک پیش بینی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از مهر، پایگاه خبری هیل نوشت: دونالد ترامپ رییس جمهوری ایالات متحده روز جمعه پیش بینی کرد که پیرو اعلان موافقت شورای انتقالی سودان با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، روابط دیپلماتیک میان ریاض و تل آویو به زودی برقرار می شود.

رییس جمهور آمریکا خطاب به خبرنگاران در کاخ سفید گفت: خب همانطور که می دانید، ما کشورهای بسیاری را [برای برقراری روابط با اسراییل] آماده کرده ایم، - مطمئنم که به زودی شاهد خواهیم بود که عربستان سعودی همین کار را می کند .

ترامپ در ادامه افزود: من واقعاً باور دارم که این اتفاق خواهد افتاد و روابط بسیار خوبی [میان اسراییل] و عربستان سعودی برقرار خواهد شد و شما شاهد روابطی بسیار خاص خواهید بود .

ترامپ همچنین مدعی شد که در راستای تلاش های دولت [آمریکا] برای برقراری روابط دیپلماتیک میان اسراییل و کشورهای مسلمان و همچنین مقابله با ایران، انتظار می رود که حدود پنج کشور دیگر به عادی سازی روابط با اسراییل مبادرت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای ترامپ در مورد عادی سازی روابط عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی

ادعای ترامپ در مورد عادی سازی روابط عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی