مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 06:102020-10-24اجتماعي

دغدغه والدین شاغل در آموزش مجازی/ مادرانی که معلم شده اند


آموزش مجازی مشکلات بسیاری را برای دانش‌آموزان و والدین ایجاد کرده است و تغییر شیوه‌های آموزشی در دهه اخیر موجب شد، والدین دچار سردرگمی برای دخالت در امورات تحصیلی فرزند خود شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کرونا ویروس تقریبا تمام بخش‌های کشور را دچار اختلالاتی کرده است، این اختلالات در برخی حوزه‌ها کمتر و در برخی حوزه‌ها بیش‌تر است، مدارس یکی از بخش‌هایی در کشور بود که از روزهای اول تحت تاثیر قرار گرفت و برای حفظ سلامت دانش‌آموزان مدارس تعطیل شدند، وزارت آموزش و پرورش از همان روزهای ابتدایی آموزش مجازی را در دستور کار قرار داد، اما به علت فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم این روش آموزشی چالش‌های بسیاری را برای دانش‌آموزان ایجاد کرد.

آموزش مجازی مشکلات بسیاری را برای دانش‌آموزان و والدین ایجاد کرده است، شاهد بودیم که مادران در این ماه‌ها پا به پای معلمان و فرزندشان در بحث آموزش شرکت داشتند و به نوعی معلم دوم فرزندشان شدند.

تغییر شیوه‌های آموزشی در دهه اخیر موجب شد، والدین دچار سردرگمی برای دخالت در امورات تحصیلی فرزند خود شوند، زیرا شیوه آموزش ساده‌ترین مسائل ریاضی مانند جمع و تفریق با دو دهه گذشته تفاوت‌های چشمگیری داشته است و والدین با شیوه‌های آموزش جدید آشنایی چندانی ندارند و نمی‌


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه والدین شاغل در آموزش مجازی/ مادرانی که معلم شده اند

دغدغه والدین شاغل در آموزش مجازی/ مادرانی که معلم شده اند