مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 06:052020-10-24سياسي

محرومیت مناطق مرزی ربطی به شیعه و سنی ندارد/ ممانعت رهبر معظم انقلاب از تند روی ها


نماینده اهل سنت مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضع رهبری درباره مقدسات اهل سنت، گفت: هیچ کس نمی تواند ادعا کند در هیچ جای کشور در تقسیم منابع و امکانات بین شهروندان شیعه و سنی تفاوت قائل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری فارس، جمهوری اسلامی ایران با زبان ها، اقوام و مذاهب مختلف شکل گرفته است و شیعه و سنی در کنار یکدیگر به خوبی زندگی می کنند.

به همین دلیل دشمنان اسلام به ویژه دشمنان ایران اسلامی سعی دارند با بزرگنمایی اختلاف مذاهب اسلامی، در کشور نفوذ کرده و با طرح مسائل تفرقه انگیز، مانع وحدت مسلمانان شوند.

12 تا 17 ربیع الاول که به نام هفته وحدت نامگذاری شده است، فرصت مناسبی است که مسلمانان با جلوگیری از اختلاف افکنی دشمنان و خنثی سازی توطئه های آنها، مرزبندی های کاذب را رها کرده و چهره واقعی اسلام را به جهانیان نشان دهند.

در آستانه هفته وحدت با جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده اهل سنت تربت جام، تایباد و باخرز درباره اهمیت وحدت شیعه و سنی و راهکارهای دشمن برای اسلام هراسی و ایجاد تفرقه بین مذاهب اسلامی به گفت وگو نشستیم که مشروح آن را می خوانیم: برخی اختلافات مذهبی را دستمایه آسیب زدن به امنیت ملی می کنند شیعه و سنی اختلافات مذهبی دارند و برخی با بزرگنمایی این اختلافات به فکر ضربه به اسلام هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت مناطق مرزی ربطی به شیعه و سنی ندارد/ ممانعت رهبر معظم انقلاب از تند روی ها

محرومیت مناطق مرزی ربطی به شیعه و سنی ندارد/ ممانعت رهبر معظم انقلاب از تند روی ها