مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 05:552020-10-24پزشكي

روند صعودی کرونا با افزایش سفرها /بندرعباس، جاسک و کیش در وضعیت پرخطر


رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: نگرانی مهم افزایش سفرهای بین استانی به ویژه به بندرعباس است، زیرا تجربه نشان داده با افزایش سفرها، موارد ابتلا به کرونا نیز افزایش می یابد.

- ایسنا/هرمزگان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: نگرانی مهم افزایش سفرهای بین استانی به ویژه به بندرعباس است، زیرا تجربه نشان داده با افزایش سفرها، موارد ابتلا به کرونا نیز افزایش می یابد.

دکتر حسین فرشیدی شب گذشته(دوم آبان ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: در شبانه روز گذشته دو نفر دیگر از بیماران کرونایی در استان جان خود را از دست دادند که با فوت این دو نفر شمار فوتی های بیماران مبتلا به کرونا به 825 نفر رسید.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه موارد مراجعه سرپایی مبتلایان به کرونا در استان این هفته 27 درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: موارد بستری در آی سی یو نیز این هفته افزایش یافت و اکنون 56 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی.

سی.

یو) بستری هستند که برای 80 درصد این بیمار احتمال مرگ وجود دارد.

دکتر فرشیدی با بیان اینکه 6 هفته است که شمار فوتی های استان ثابت مانده و کاهش نداشته است که این می تواند زنگ خطری باشد، اظهار کرد: شهرستان بندرعباس، به همراه جاسک و کیش در وضعیت پر خطری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند صعودی کرونا با افزایش سفرها /بندرعباس، جاسک و کیش در وضعیت پرخطر

روند صعودی کرونا با افزایش سفرها /بندرعباس، جاسک و کیش در وضعیت پرخطر