مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 05:402020-10-24سياسي

ضعف تبیین نقش لرستان در دفاع مقدس/ دانشنامه دفاع مقدس تدوین می‎شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با تاکید بر لزوم جلوگیری از به فراموشی سپرده شدن و تحریف واقعیات جنگ، گفت: پس از گذشت 30 سال از پایان جنگ تحمیلی هنوز هیچ تحقیق جامعی در رابطه با تبیین نقش استان در دوران دفاع مقدس انجام نگرفته است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با تاکید بر لزوم جلوگیری از به فراموشی سپرده شدن و تحریف واقعیات جنگ، گفت: پس از گذشت 30 سال از پایان جنگ تحمیلی هنوز هیچ تحقیق جامعی در رابطه با تبیین نقش استان در دوران دفاع مقدس انجام نگرفته است.

محسن رشیدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به نقش لرستان در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: رزمندگان لرستانی در بیشتر عملیات های دوران دفاع مقدس حضور داشتند و نقش مهمی را ایفا کرده اند.

وی به تقدیم 6300 شهید لرستان به انقلاب اسلامی چه در دوران پیروزی انقلاب و چه در دوران داع مقدس و پس از آن، اشاره کرد و افزود: در راستای معرفی هرچه بیشتر لرستان و شهدای لرستانی تدوین یک دانشنامه دفاع مقدس لرستان در دستور کار قرار گرفت و در این راستا یک تیم پژوهشی تشکیل شده است.

مدیرکل حفظ اثار دفاع مقدس لرستان با بیان این که در راستای تدوین دانشنامه دفاع مقدس لرستان 930 مدخل شناسایی و تصویب شده است، افزود: مداخل دانشنامه در سه قالب شهدا و اشخاص، مکان های جغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضعف تبیین نقش لرستان در دفاع مقدس/ دانشنامه دفاع مقدس تدوین می‎شود

ضعف تبیین نقش لرستان در دفاع مقدس/ دانشنامه دفاع مقدس تدوین می‎شود