مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 05:352020-10-24اقتصادي

مشکلات دورکاری دستگاه ها در ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، 23 میلیون شاغل در کشور وجود دارد که در حوزه های دولتی، خصوصی، تعاونی و شبه دولتی فعالیت دارند، از آنجایی که اقتصاد ایران به شکل تقریباً سنتی اداره می شود و مدیران دولتی و شبه دولتی ضریب نفوذ قابل ملاحظه ای در حوزه .

- در ایران حدود 23 میلیون شاغل داریم که اگر زیرساخت های دورکاری فراهم آید و در این حوزه به مدیران و نیروی کار آموزش داده شود، می توان امید داشت که در کنار رشد بهره وری و کاهش هزینه ها برای انجام کار، شیوع کرونا نیز در کشور کاهش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، 23 میلیون شاغل در کشور وجود دارد که در حوزه های دولتی، خصوصی، تعاونی و شبه دولتی فعالیت دارند، از آنجایی که اقتصاد ایران به شکل تقریباً سنتی اداره می شود و مدیران دولتی و شبه دولتی ضریب نفوذ قابل ملاحظه ای در حوزه مدیریت بیش از 20 میلیون نیروی کار دارند، به نظر می رسد مدیران باید در حوزه رشد بهره وری از طریق استفاده از فناوری های الکترونیکی ارتباطی و اطلاعاتی تحت آموزش قرار بگیرند.

هم اکنون به دلیل اداره سنتی حوزه اشتغال در کشور هزینه های قابل ملاحظه غیرضروری در حوزه انجام کار وجود دارد که با حذف این دست هزینه ها هم می توان حقوق کارکنان را افزایش داد و هم اینکه بهره وری را بالا برد، اما لازمه این مهم آن است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات دورکاری دستگاه ها در ایران

مشکلات دورکاری دستگاه ها در ایران