مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 05:252020-10-24سياسي

انتقاد عضو کارگزاران از جوگیری و دن کیشوت بازی اصلاح طلبان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جهانبخش خانجانی که سخنگوی وزارت کشور در دولت موسوم به اصلاحات بود، به ایلنا گفته است: متأسفانه اشتباه بزرگی در دوران اصلاحات شکل گرفت که احزاب سیاسی در آن دوره تحت تاثیر و سیطره ژورنالیسم سیاسی قرار گرفتند، - عضو شورای مرکزی کارگزاران، رفتار های رادیکال و دن کیشوت وار برخی احزاب اصلاح طلب را تخطئه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جهانبخش خانجانی که سخنگوی وزارت کشور در دولت موسوم به اصلاحات بود، به ایلنا گفته است: متأسفانه اشتباه بزرگی در دوران اصلاحات شکل گرفت که احزاب سیاسی در آن دوره تحت تاثیر و سیطره ژورنالیسم سیاسی قرار گرفتند، یعنی به جای اینکه گروه های سیاسی از خود کارکرد سیاسی نشان دهند، این روزنامه ها و ژورنال های سیاسی بودند که خط دهی و جهت دهی می کردند.

طبیعی است که در این شرایط، آن ها با روش های ژورنالیستی و احساساتی، توقعات جامعه را بالا بردند و احزاب هم دنباله رو آن ها شدند، در حالی که معمولاً باید احزاب پیشرو باشند و رسانه ها و روزنامه ها با حزب همراه شوند، لذا توقعات جامعه چندان منطبق بر توانمندی های احزاب و دولت نبود.

وی افزود: وقتی شرایط به این سمت رفت و میزان هیجان در جامعه و فضای سیاسی به حد بسیار بالایی رسید، طبیعی بود که حاکمیت و بخشی از نهاد های نظا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد عضو کارگزاران از جوگیری و دن کیشوت بازی اصلاح طلبان

انتقاد عضو کارگزاران از جوگیری و دن کیشوت بازی اصلاح طلبان