مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 04:502020-10-24سياسي

«متئورا» مکانی برای تجربه حس جاودانگی  


سفر به مکانی که بتوان کمی از دغدغه های روزمره زندگی فاصله گرفت و علاوه بر آن اتفاقات تاریخ را نیز کمی تجربه کرد یکی از خواسته های افرادی است که به سفر و تجربه تاریخ به صورت هم زمان علاقه دارند.

- ایسنا/خراسان رضوی سفر به مکانی که بتوان کمی از دغدغه های روزمره زندگی فاصله گرفت و علاوه بر آن اتفاقات تاریخ را نیز کمی تجربه کرد یکی از خواسته های افرادی است که به سفر و تجربه تاریخ به صورت هم زمان علاقه دارند.

یکی از مکان هایی که هم می توان از بودن در طبیعت لذت برد و هم حس خارق العاده معنویت را تجربه کرد متئورا نام دارد که در کشور یونان واقع شده است.

متئورا نام صخره هایی است که گفته می شود به دلیل وجود صومعه‎ های فراوان فضایی صلح آمیز و آرامش بخش را برای بازدیدکنندگان و گردشگران فراهم آورده است.

این منطقه در دشت تسالی واقع شده و گفته می شود که نزدیک به هفت قرن پیش صومعه های معروف بر روی ستون های سنگی به صورت دست ساز ساخته شده اند و قدمت آن ها بین هزار تا دو هزار سال پیش تخمین زده می شود.

ویژگی این منطقه صخره های آن است که نظریه های متفاوتی در خصوص نحوه شکل گیری آن ها وجود دارد؛ گفته می شود میلیون ها سال قبل در اثر عقب نشینی آب دریاها و تغییرات جغرافیایی، ناگهان صخره های عمودی و حیرت انگیز متئورا از دل دریاها سربرآوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«متئورا» مکانی برای تجربه حس جاودانگی  

«متئورا» مکانی برای تجربه حس جاودانگی