مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 00:202020-10-23ورزشي

رسول پناه شبانه از پرسپولیس کنار رفت


همانطور که پیش بینی می‌شد مهدی رسول‌پناه پس از ایجاد حواشی اخیر و انتشار فایل‌های صوتی و ویدئویی‌اش، از سمت خود استعفا داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، مهدی رسول‌پناه مدیر جنجال ساز پرسپولیس، در گفت‌وگو با چندین رسانه رسمی این خبر را تایید کرد.

او همچنین متنی برای استعفای خود بدین شرح منتشر کرده است: «مردم شریف ایران / هواداران عزیز پرسپولیس خدمت در مقام سرپرستی باشگاه پرسپولیس افتخاری بود که نصیب من شد و در همه زمان حضور در این سمت تلاش کردم علیرغم همه سختی‌ها، تحدیدها و تهدیدها، باری از روی دوش باشگاه محبوبم بردارم و امروز خوشحالم در طول حضورم توانستم از 13 پرونده مطالباتی این باشگاه، 9 پرونده را ببندم، بویژه پرداخت مطالبات برانکو و دستیارانش که مهمترین دغدغه هواداران بود و در پایان فصل گذشته برای اولین‌بار بیش از 95 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کنم، املاک باشگاه را برگردانم و پرسپولیس را به خصوصی‌سازی برسانم.

امروز و پس از حاشیه‌های ایجادشده و برای اینکه پرسپولیس محبوبم دچار مشکل نشود، بار دیگر استعفای خود را اعلام می‌دارم و از این پس مثل سابق در مقام ارزشمند هواداری در کنار تیمم خواهم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسول پناه شبانه از پرسپولیس کنار رفت

رسول پناه شبانه از پرسپولیس کنار رفت