مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 00:152020-10-23اقتصادي

زیاد بودن احتمال حریق در جنگل ها در فصل پاییز


مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به سطح یک میلیون و 700هزار هکتاری جنگل در سطح استان گفت: احتمال حریق در جنگل های شمال علاوه بر فصل گرم سال در فصل پاییز با توجه به برگ ریزان زیاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، پاییز، فصل رنگ هاست، رنگارنگی برگ های درختان به حدی زیباست که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند در کنار این همه زیبایی قصه پرغصه غبار خاکستر بر طبیعت را یادآور می شود.

پاییز و برگ ریزان و همچنین خشک شدن برگ درختان احتمال حریق را در طبیعت افزایش می دهد و زخم کهنه و عمیقی را بر پیکر طبیعت برجای می گذارد که تاثیر این حوادث حتی در برخی از مناطق جنگلی مازندران صعب العبور ناگوارتر خواهد بود.

علی اصغر احمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران در این باره در گفت وگو با فارس، اظهار کرد: احتمال حریق در جنگل های شمال علاوه بر فصل گرم سال در فصل پاییز با توجه به برگ ریزان زیاد است.

وی با بیان اینکه در این حوزه طرح جامع اطفای حریق در جنگل تهیه شده است، افزود: براساس قانون وظایف دستگاه ها به تفکیک مشخص شده است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به سطح یک میلیون و 700هزار هکتاری جنگل در سطح استان، تصریح کرد: در این راستا تاکید بر بحث پیشگیرانه است که مورد تاکید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیاد بودن احتمال حریق در جنگل ها در فصل پاییز

زیاد بودن احتمال حریق در جنگل ها در فصل پاییز