مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 16:352020-10-23سياسي

کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها اولویت دستگاه قضاست


کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها و کاهش جمعیت کیفری زندان ها اولویت دستگاه قضا است.

- حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به اینکه هفت ماه از سال جاری سپری شده اهتمام خوبی در همه حوزه های قضایی برای اجرای سه اولویت سال جاری قوه قضاییه در استان  وجود دارد که باید تا پایان سال به طور کامل این برنامه ها اجرایی و گزارش شود.

وی افزود: یکی دیگر از اولویت های قوه قضاییه موضوع حقوق شهروندی است که برای اجرای این امر مهم نیازمند آموزش همه عوامل خصوصا ضابطین قضایی هستیم.

رییس شورای قضایی استان زنجان با بیان اینکه مصوبات مسؤولان عالی قوه قضاییه باید در همه حوزه های قضایی پیگیری و بطور کامل اجرا شود، ادامه داد: اجرای  مصوبات، بخشنامه ها و دستورالعمل های مسؤولان عالی قوه قضاییه  برای همه لازم الاجرا است   رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه عمل به اجرای سند امنیت قضایی یک تکلیف قانونی است، تصریح کرد: همه معاونین و مدیران قضایی باید ضمن مطالعه دقیق این سند با قوت در حوزه خود اجرا کنند.

صادقی نیارکی ادامه داد: استان زنجان در راستای اجرای سیاست ها و برنامه های قوه قضاییه از استان های برتر در کشور است و 9 برنامه شامل عملکردها، اتقان آراء، ابلاغ الکترونیکی، استفاده از مجاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها اولویت دستگاه قضاست

کاهش زمان رسیدگی به پرونده ها اولویت دستگاه قضاست