مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 15:152020-10-23اقتصادي

70 درصد استعلامات طرح اقدام ملی مسکن انجام شده است


سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت:استعلام حدود 70 درصد متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن انجام شده است و در 45 روز الی دو ماه آینده نیز افراد باقی مانده استعلام خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مجید فرجی پور، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، با اشاره به ثبت نام 13 هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن اظهار داشت: در فاز اول این طرح هزار و 945 نفر، در فاز دوم هزار و 600 نفر و در فازم سوم 7 هزار و 135 نفر ثبت نام کرده اند.

وی افزود: استعلام حدود 70 درصد متقاضیان انجام شده است و در 45 روز الی دو ماه آینده نیز افراد باقی مانده استعلام خواهند شد.

 فرجی پور با بیان این که بالغ بر 2400 نفر از متقضیان از فرهنگیان و آموزش و پرورش هستند گفت: حدود نود درصد استعلامات مربوط به این قشر صورت گرفته است و بزودی تکلیف بقیه متقاضیان واجد شرایط آموزش و پرورش هم مشخص می شود.

وی با اشاره به این که فازهای اول، دوم و سوم در شهرک مهرگان اجرا می شود عنوان کرد: فاز اول، به صورت دوطبقه و فازهای بعدی به صورت چهارطبقه و بعضاً بلندمرتبه است که به دلیل کمبود زمین و دیگر شرایط است.

سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین خاطرنشان کرد: از هزار و 200 نفری که مربوط به قزوین، محمدیه و مهرگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد استعلامات طرح اقدام ملی مسکن انجام شده است

70 درصد استعلامات طرح اقدام ملی مسکن انجام شده است