مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 15:002020-10-23بين الملل

تفاهم الحریری با گروه های سیاسی برای تشکیل کابینه ضروری است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عضو فراکسیون الوفاء للمقاومه (وفاداری به مقاومت) در پارلمان لبنان، آنچه را در دیدار امروز خود با سعد الحریری مامور تشکیل کابینه لبنان مورد بحث و بررسی قرار داده بود، - عضو فراکسیون الوفاء للمقاومه وابسته به حزب الله بر آمادگی این فراکسیون برای همکاری در تشکیل کابینه لبنان تاکید کرد و گفت که تفاهم با گروه های سیاسی در تشکیل دولت امری ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عضو فراکسیون الوفاء للمقاومه (وفاداری به مقاومت) در پارلمان لبنان، آنچه را در دیدار امروز خود با سعد الحریری مامور تشکیل کابینه لبنان مورد بحث و بررسی قرار داده بود، بیان داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری النشره، محمد رعد گفت: ما در مورد اصلاح امور مربوط به مدیریت کشور، دستگاه قضایی، دستگاه های نظارتی و اوضاع مالی و بانکی صحبت کردیم که همه این موارد در ابتکار عملی که قبلا مطرح شده، گنجانده شده است، چیزی که ما خود را به موافقت 90 درصدی با آن متعهد می دانیم.

عضو پارلمان لبنان گفت: درباره ساختار کابینه جدید لبنان ما بر ضرورت تفاهم الحریری با همه گروه ها در کشور تاکید کردیم تا گروه های لبنانی با تقویت دولت و حمایت از نقش دولت، آن را به سمت تسریع در اجرای تصمیمات خود و ایجاد فضای اطمینان عمومی سوق دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم الحریری با گروه های سیاسی برای تشکیل کابینه ضروری است

تفاهم الحریری با گروه های سیاسی برای تشکیل کابینه ضروری است