مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 12:052020-10-23پزشكي

استاندارد جدید برای تعیین افراد آلوده به ویروس کرونا


مقام های بهداشتی در کشورهای مختلف جهان برای جلوگیری از شیوع بیماری کووید 19 به ردیابی افرادی متکی شده اند که در تماس با افراد آلوده به ویروس کرونا بوده اند اما تعیین اینکه در میان اطرافیانِ فردِ بیمار چه کسی باید تحت نظر قرار بگیرد ماه ها مورد بحث و مجادله بوده است.

- مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده ارائه کرد استاندارد جدید برای تعیین افراد آلوده به ویروس کرونا مقام های بهداشتی در کشورهای مختلف جهان برای جلوگیری از شیوع بیماری کووید 19 به ردیابی افرادی متکی شده اند که در تماس با افراد آلوده به ویروس کرونا بوده اند اما تعیین اینکه در میان اطرافیانِ فردِ بیمار چه کسی باید تحت نظر قرار بگیرد ماه ها مورد بحث و مجادله بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق تعریفی که توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده ارائه شده است، اگر به صورت پیوسته به مدت 15 دقیقه در فاصله کمتر از 1.

8 متری فردی که به کرونا آلوده شده باشد قرار بگیرید، احتمال آلودگی شما به حدی است که باید از سوی مقام های بهداشتی رسیدگی شود.

اما تعریف جدید ارائه شده توسط مراکز بهداشتی آمریکایی که اخیرا منتشر شد، تغییری بزرگ ایجاد کرد مبنی بر اینکه فرد مشکوک، کسی است که در کمتر از 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندارد جدید برای تعیین افراد آلوده به ویروس کرونا

استاندارد جدید برای تعیین افراد آلوده به ویروس کرونا