مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 10:352020-10-23سياسي

تجملات و تشریفات آفتی در آغاز زندگی مشترک است


دولت در پرداخت وام ازدواج و خیرین با کمک های خود تا در شکل گیری ازدواج سهیم هستند پس نباید با تجملات و تشریفات بسیار مانع تشکیل زندگی مشترک شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه های امروز نماز جمعه لامرد با بیان اینکه در امر ازدواج و انتخاب همسر باید تسریع عقلایی داشت، اظهار کرد: درست است که مسائل مادی و مشکلات اقتصادی وجود دارد اما باید اصول هم در نظر گرفت و موضوع فرزندآوری که کارشناسان می گویند باید مورد توجه عموم باشد.

وی ضمن تاکید بر پرهیز از تجملات و تشریفات در روند ازدواج افزود: امروز دولت در پرداخت وام ازدواج و خیرین با کمک های خود تا در شکل گیری ازدواج سهیم هستند پس نباید با تجملات و تشریفات بسیار مانع تشکیل زندگی مشترک شد اما گاهی مشاهده می شود وسایل خریداری شده برای منزل شاید در طول ده سال یک بار از آن استفاده می شود.

امام جمعه لامرد با بیان اینکه آمار طلاق در شهرستان لامرد بالا است،گفت: طبق آماری که دارم در طول شش ماه تا یک سال، از 208 ازدواج، 80 مورد طلاق داشتیم که این خطرناک است، عرش خدا به واسطه طلاق به لرزه می آید نباید این موضوع تبدیل به یک معضل اجتماعی شود.

حسین زاده با بیان اینکه سیمای سیاسی را نباید به همه چیز تعمیم دهیم، افزود: نه راست و نه چپ از طلاق خوشش نمی آید و مسوولان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجملات و تشریفات آفتی در آغاز زندگی مشترک است

تجملات و تشریفات آفتی در آغاز زندگی مشترک است