مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 09:502020-10-23سياسي

برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی با رعایت پروتکل های بهداشتی


آزمون استخدامی شرکت کار و تامین سازمان تامین اجتماعی، به همت جهاددانشگاهی و تحت شیوه نامه های بهداشتی همزمان با سراسر کشور در شیراز و فارس برگزار شد.

- ایسنا/فارس آزمون استخدامی شرکت کار و تامین سازمان تامین اجتماعی، به همت جهاددانشگاهی و تحت شیوه نامه های بهداشتی همزمان با سراسر کشور در شیراز و فارس برگزار شد.

رییس جهاد دانشگاهی استان فارس صبح جمعه 2 آبان با اشاره به رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برای برگزاری آزمون استخدامی شرکت کار و تامین سازمان تامین اجتماعی، گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور و با حضور 1042 داوطلب در فارس برگزار شد.

دکتر مظاهر بابایی با بیان اینکه آزمون یاد شده، در استان فارس در 4 حوزه ی امتحانی در شهرهای داراب و شیراز، به همت جهاددانشگاهی برگزار شد، افزود: این آزمون برای تصدی پست های این شرکت در گروه های شغلی بهیار، کمک پرستار (بهدار)، متصدی خدمات اداری (ماشین نویس، بایگان و.

)، منشی پزشکی، متصدی خدمات دارویی (دارویار)، انباردار، متصدی خدمات عمومی (نگهبان)، متصدی خدمات عمومی (راننده آمبولانس) است.

بابایی گفت: در این آزمون و از میان 1042 شرکت کننده، 417 زن و 427 نفر مرد در دو حوزه ی امتحانی شیراز و 121 نفر زن و 77 نفر مرد نیز در دو حوزه امتحانی شهرستان داراب به رقابت پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی با رعایت پروتکل های بهداشتی

برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی با رعایت پروتکل های بهداشتی