مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 09:402020-10-23دانش

برگزاری دومین جلسه از نشست های «نیاز امروز برای آزمون فردا»


انجمن علمی دانشجویی حقوق دانشگاه رازی کرمانشاه دومین نشست از سلسله نشست های «نیاز امروز برای آزمون فردا» را برگزار می کند.

- برگزاری دومین جلسه از نشست های نیاز امروز برای آزمون فردا انجمن علمی دانشجویی حقوق دانشگاه رازی کرمانشاه دومین نشست از سلسله نشست های نیاز امروز برای آزمون فردا را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، در این نشست ها دانشجویانی که رتبه های برتر در گرایش های حقوق آزمون کارشناسی ارشد کسب کرده اند و همچنین اساتید این رشته به صحبت می پردازند و از تجربیات خود و منابع مورد نیاز برای مطالعه دانشجویان می گویند.

در جلسه دوم نشست های نیاز امروز برای آزمون فردا دکتر پیام محمدی ـ استاد دانشگاه و وکیل دادگستری ـ درباره نحوه مطالعه حقوق تجارت برای آمادگی در آزمون ها صحبت خواهد کرد.

این جلسه جمعه دوم آبان از ساعت 18 در اسکای روم برگزار می شود و علاقه مندان می توانند برای شرکت در آن از آدرس https://www.

skyroom.

online/ch/razi1399/adabiat استفاده کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با آدرس های @Nazanin_b1379 ، @sarababoli1999 ، @Sajadk2232 و @Anjoman_elmi_hoquq در ارتباط باشند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین جلسه از نشست های «نیاز امروز برای آزمون فردا»

برگزاری دومین جلسه از نشست های «نیاز امروز برای آزمون فردا»