مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 09:252020-10-23سياسي

اجازه زورگویی و تحقیر را به احدی در دنیا نمی دهیم


امام جمعه شهرستان پارسیان تصریح کرد: شعار ملت ما در انقلاب، نفی سلطه شرق و غرب بوده است لذا اجازه زورگویی و تحقیر را به احدی در دنیا نخواهیم داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پارسیان، حجت الاسلام محمد بارانی خطیب جمعه شهرستان پارسیان ظهر امروز در اجتماع مردم نمازگزار در مسجد جامع حضرت علی ابن ابی طالب علیه السلام با بیان اینکه نماز جمعه برکات فردی، اجتماعی و سیاسی فراوانی دارد، اظهار داشت: متاسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا چند ماهی از حضور در این اجتماع نورانی محروم بودیم لذا متضرعانه از درگاه الهی بخواهیم که بلای جهانی را ریشه کن بفرماید.

وی با اشاره به سالروز  شهادت امام عسکری علیه السلام و آغاز امامت حضرت حجت ارواحنافداه در ضمن بیان روایتی از ایشان، افزود: اصلی ترین راهبرد امام یازدهم برنامه ریزی دقیق در خصوص استقرار و تحقق کامل فرهنگ مهدویت بود و در بیانات حضرت، این مطلب به وضوح قابل مشاهده است.

امام جمعه پارسیان و رییس شورای فرهنگ عمومی این شهرستان، نهضت امام خمینی و پیروزی انقلاب اسلامی را براساس یک حرکت عقلانی دانست و با اشاره به اعتراض شدید امام راحل در ماجرای ننگین کاپیتولاسیون، گفت: منطق امام در مواجهه با مسائل از  همان دهه چهل، حکم شرع و عقل بود و بعد از انقلاب نیز با درایت امامین انقلاب رابطه با دنیا برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه زورگویی و تحقیر را به احدی در دنیا نمی دهیم

اجازه زورگویی و تحقیر را به احدی در دنیا نمی دهیم