مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 08:402020-10-23سياسي

از همراهی موثر مردم در ارتقا امنیت تا انهدام 45 باند مخفوف در سیستان و بلوچستان


روزانه بدون هیچ دغدغه امنیتی به کسب و کارمان می رسیم و فعالیت های روزمره را انجام می دهیم، فارغ از اینکه برای تامین هر لحظه آرامش و امنیت ما، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، پیامبر اسلام (ص) میفرمایند: نعمتان مجهولتان الصحه و الامان .

دو نعمتند که قدرشان مجهول است: صحت، امنیت.

این روزها که در مقابله با کرونا قرار داریم و جانمان در خطر است  قدر سلامتی را بهتر از گذشته می دانیم، اما در مورد امنیت هنوز آنطور که باید متوجه زحمات سبزپوشان ناجا در کنار سایر ارگان های امنیتی نیستیم تا بدانیم اگر یک روز و یا یک ساعت نباشند چه به روز شهر ، خانه و کاشانه مان خواهد آمد.

سبزپوشان ناجا بدون هیچ چشم داشتی در هر کوچه و خیابان حضور دارند تا ما با آرامش به کار و زندگیمان بپردازیم، تا مخلان نظم و امنیت جرات شرارت و تعرض به حریم مان نداشته باشند.

این روزها روز گرامیداشت زحمات قشری از جامعه است که زحمتشان دیده نمیشد مگر اینکه اتفاقی بیوفتد و ما اهمیت وجودشان را بیشتر در کنار خودمان احساس کنیم.

اگر یک ساعت سر چهار راه ها حضور نداشته باشند ترافیک میشود و نظم خیابان ها بهم می ریزد و اگر یک روز در جاده ها فارغ از سرما و گرمای هوا غایب باشند معلوم نیست چه افرادی به چه نیاتی وارد مرزهایمان خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از همراهی موثر مردم در ارتقا امنیت تا انهدام 45 باند مخفوف در سیستان و بلوچستان

از همراهی موثر مردم در ارتقا امنیت تا انهدام 45 باند مخفوف در سیستان و بلوچستان