مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 08:402020-10-23سياسي

حمایت مردم پشتوانه گران سنگ پلیس در ایفای مأموریت هاست


مدیرکل اجرایی ستاد فرمان امام (ره) در هرمزگان گفت: حمایت مردم در صحنه های مختلف با پلیس، تجربه گرانسنگی در ایفای مأموریت ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، منوچهر دانشور با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان با سردار غلامرضا جعفری  فرمانده انتظامی هرمزگان، هفته ناجا را به وی و تمامی کارکنان جان بر کف نیروی انتظامی تبریک گفت.

وی در این دیدار اظهار کرد: خدمت به مردم ولایت مدار و شریف میهن اسلامی پشتوانه معنوی گران سنگی است که کارکنان انتظامی استان هرمزگان بر آن مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز و خانواده معزز شهداء است.

مدیر کل اجرایی ستاد فرمان امام(ره) با اشاره به برقراری نظم و امنیت برای شهروندان که اصلی ترین هدف و ماموریت نیروی انتظامی است، عنوان داشت: امنیت و حفظ آرامش موجود در جامعه را مرهون همت، عزم و تلاش مضاعف فرماندهان و مدیران و کارکنان خدوم نیروی انتظامی هستیم که با اعتقاد و التزام به اصل ولایت و اطاعت از فرماندهی معظم کل قوا و در ادامه راه شهدای گرانقدر و ایثارگران سرافراز نقش آفرینی می کنند.

دانشور خاطرنشان کرد: حمایت مردم از پلیس سرمایه ارزنده ای است که دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به آن بوده اند اما مجاهدت ها و رشادت های نیروی انتظامی در صحنه های مختلف، موجب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مردم پشتوانه گران سنگ پلیس در ایفای مأموریت هاست

حمایت مردم پشتوانه گران سنگ پلیس در ایفای مأموریت هاست