مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 08:302020-10-23سياسي

دفاع از اعطای جایزه افشار به محمدرضا باطنی


میلاد عظیمی با دفاع از اعطای جایزه موقوفات محمود افشار به محمدرضا باطنی معتقد است: دکتر باطنی از خدمتگزاران بزرگ زبان فارسی است؛ خدمتگزاری شریف و بی هیاهو.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انتخاب دکتر محمدرضا باطنی - زبان شناس پیشکسوت - به عنوان برگزیده بیست و هفتمین جایزه بنیاد موقوفات دکتر محمود افشار با واکنش های متفاوتی همراه بوده است.

درحالی که کامیار عابدی با انتقاد از اعطای جایزه موقوفات افشار به محمدرضا باطنی، می گوید او ضدیتی آشکار با معیارهای ادبی در زبان فارسی دارد، همچنین ایشان درباره موقعیت زبان فارسی در کشور، و نیز وحدت ملی ایران عقاید بخصوصی دارد که آن نیز با هدف واقفِ موقوفات دکتر افشار و هدف های اصلی و اساسی جایزه اش به کلی متفاوت است ، میلاد عظیمی این انتخاب را در نهایت اتقان و شایستگی می داند.

میلاد عظیمی - منتقد ادبی و مدرس دانشگاه - پس از اعطای این جایزه، در یادداشتی با عنوان گواهی شفیعی کدکنی درباره دکتر محمدرضا باطنی می نویسد: بنیاد ملّی موقوفات دکتر محمود افشار بیست وهفتمین جایزه معتبر ادبی و تاریخی خود را به دکتر محمدرضا باطنی، زبان شناس و فرهنگ نویس و مترجم مشهور و خوش نام اهدا کرد.

این انتخاب در نهایت اتقان و شایستگی است؛ خوش به جای خویشتن بود این نشست خسروی تا نشیند هر کسی اکنون به جای خویشتن باید به انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع از اعطای جایزه افشار به محمدرضا باطنی

دفاع از اعطای جایزه افشار به محمدرضا باطنی