مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 08:202020-10-23اجتماعي

جمعه بازار تمبر در تهران افتتاح شد/ فعالیت 24 موزه در بافت تاریخی پایتخت


معاون اجتماعی شهردار منطقه 12 تهران با اشاره به افتتاح جمعه بازار تمبر در تهران گفت: 24 موزه در بافت تاریخی پایتخت وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، سعید شاهمیر معاون اجتماعی شهردار منطقه 12 تهران در حاشیه افتتاح جمعه بازار تمبر و فیلاتلیک ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توسعه موزه ها در کشور بحث دیرینه ای است که از 120 سال پیش در تهران مورد توجه قرار گرفته و اگر بخواهیم فرهنگ هر شهری را بشناسیم باید به موزه های آن مراجعه کنیم.

وی با بیان اینکه موزه ها نماد فرهنگی و اجتماعی هر شهر است، گفت: اولین موزه تهران در منطقه 12 افتتاح شده و امروز جمعه بازار تمبر و فیلاتلیک ایران در موزه ارتباطات راه اندازی شد و شهرداری با همکاری سازمان میراث فرهنگی اقداماتی را جهت فعالیت این جمعه بازار و احیای موزه انجام داده است.

معاون اجتماعی شهردار منطقه 12 تهران با بیان اینکه گذر مقابل موزه ارتباطات فضایی بی دفاع شهری محسوب می شد و متأسفانه تجمعی از معتادان متجاهر و افراد آسیب دیده را در این بافت تاریخی داشتیم گفت: ورودی موزه ارتباطات همزمان با راه اندازی جمعه بازار تمبر پس از 37 سال بازگشایی شد و این محل می تواند مکان مناسبی برای نمایش انواع تمبرها در پایتخت باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعه بازار تمبر در تهران افتتاح شد/ فعالیت 24 موزه در بافت تاریخی پایتخت

جمعه بازار تمبر در تهران افتتاح شد/ فعالیت 24 موزه در بافت تاریخی پایتخت