مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 07:152020-10-23اقتصادي

کمک های مومنانه بحث بازسازی عتبات عالیات را رونق داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدحسن اصغری امروز، اظهار کرد: مازندران دارای 28 موکب است که از همان روز های ابتدایی شیوع ویروس کرونا با توزیع ماسک، - رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران گفت: موکب های مازندران با جمع آوری حدود 12 میلیارد تومان در بحث کمک های مومنانه، امسال 2 میلیارد و 400 میلیون تومان برای ساخت صحن حضرت زینب (س) جمع آوری کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمدحسن اصغری امروز، اظهار کرد: مازندران دارای 28 موکب است که از همان روز های ابتدایی شیوع ویروس کرونا با توزیع ماسک، کمک های مومنانه و در کنار آن توجه به عزاداری ها فعال بودند و طی این مدت خدمات برجسته ای ارائه کردند.

وی افزود: برپایی ایستگاه های سلامت و بهداشت با خدمات مختلف در سطح شهر های مازندران با ارائه خدمات مختلفی از جمله توزیع ماسک، مواد ضدعفونی، توزیع دارو و انجام ویزیت، قرائت زیارت اربعین در روز اربعین، پویش مهربانی در بحث لوازم التحریر و کمک های مومنانه فعال بودند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران بیان کرد: موکب های مازندران از ابتدای شیوع کرونا تا ماه مبارک رمضان بیش از 5 میلیارد و 560 میلیون تومان برای مقابله با کرونا، تهیه مواد ضدعفونی کننده، دستکش، ماسک، لوازم بیمارستانی و کمک مومنانه جمع آوری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های مومنانه بحث بازسازی عتبات عالیات را رونق داد

کمک های مومنانه بحث بازسازی عتبات عالیات را رونق داد