مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 06:402020-10-23سياسي

مادورو از مجلس کشورش خواست ازدواج همجنس گرایان را بررسی کند


رییس جمهور ونزوئلا از مجمع ملی کشورش خواست تا در دوره بعدی مجلس که از ماه ژانویه آغاز می شود، موضوع ازدواج همجنس گرایان را بررسی کند؛ اظهاراتی که منعکس کننده اظهارات اخیر رهبر کاتولیک های جهان در حمایت از اتحادیه های مدنی برای زوج های همجنس گرا است.

- رییس جمهور ونزوئلا از مجمع ملی کشورش خواست تا در دوره بعدی مجلس که از ماه ژانویه آغاز می شود، موضوع ازدواج همجنس گرایان را بررسی کند؛ اظهاراتی که منعکس کننده اظهارات اخیر رهبر کاتولیک های جهان در حمایت از اتحادیه های مدنی برای زوج های همجنس گرا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، اظهارات پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان شفاف ترین زبانی بود که وی تاکنون از آن برای همجنس گرایان استفاده کرده است.

ازدواج همجنس گرایان در حال حاضر در ونزوئلا قانونی نیست و این درست بر خلاف قوانین و احکام دادگاه ها در دیگر کشورهای آمریکای جنوبی از جمله آرژانتین، برزیل و کلمبیا است که ازدواج همجنس گرایان را مشروع و قانونی می دانند.

مادورو در جریان نشستی با رهبران حزب سوسیالیست در آستانه انتخابات پارلمانی شش دسامبر گفت: من دوستان و آشنایانی دارم که از آنچه پاپ فرانسیس اخیرا گفت بسیار خوشحال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادورو از مجلس کشورش خواست ازدواج همجنس گرایان را بررسی کند

مادورو از مجلس کشورش خواست ازدواج همجنس گرایان را بررسی کند