مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 16:052020-10-22اقتصادي

تشکیل گشت های مشترک جهت جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در بوشهر


فرماندار بوشهر از تشکیل گشت های مشترک جهت جلوگیری از ساخت و ساز های غیرمجاز در بوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عباس جمشیدی عصر امروز در جلسه کارگروه پیشگیری از ساخت و ساز های غیرمجاز در شهرستان بوشهر با بیان اینکه حفظ و صیانت از اراضی زراعی و باغات و ساختمان سازی ضامن بقای جامعه است اظهار داشت: اولین قدم در جهت جلوگیری از ساخت و ساز های غیرمجاز، پیشگیری در مراحل اولیه است.

فرماندار بوشهر همچنین تشکیل گشت های متشکل از جهاد کشاورزی، محیط زیست و عوامل انتظامی و شهرداری  برای پیشگیری به موقع را اقدامی موثر دانسته و افزود: روان سازی صدور مجوز احداث بنا بر اساس موازین قانونی از سوی کمیسیون های مربوطه در جلوگیری از ساخت و ساز های غیرمجاز امری مهم است.

جمشیدی با تاکید بر پیشگیری از وقوع تخلفات ساختمانی، به فرهنگ سازی و آسیب شناسی در این حوزه اشاره کرد و بیان داشت: 98درصد مردم شهر بوشهر قانونمند هستند.

وی با بیان اینکه جلسات برگزار شده در این راستا خروجی مثبتی داشته و شاهد کاهش تخلفات به طور گسترده بودیم گفت: نوع برخورد با مردم حائز اهمیت بوده و بر اساس منطق و توجیهات لازم حرمت ها حفظ شود تا در روند پیگیری و انجام رعایت قانون ساخت و ساز بهبود وضعیت صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل گشت های مشترک جهت جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در بوشهر

تشکیل گشت های مشترک جهت جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز در بوشهر